Zwrot/ Wymiana/ Reklamacje

 

ZWROT PRODUKTU

  1. Spakuj produkty oraz uzupełnij formularz

W celu przyspieszenia rozliczenia zwrotu sugerujemy wypełnić formularz zwrotu, który możesz pobrać tutaj.  Następnie dołącz go wraz z dokumentem zakupu do pudełka ze zwracanym krzesłem. Sprawdź dokładnie czy podałaś/eś poprawnie wszystkie dane.

Prosimy o staranne zabezpieczenie i zapakowanie przesyłki.

  1. Wyślij produkty - masz na to 14 dni

Wyślij do nas przesyłkę ze zwracanymi produktami na adres:

Entelo Sp. z o.o.
Przemysłowa 24
09-400 Płock

Pamiętaj ! Nie przyjmujemy przesyłek wysłanych do nas za pobraniem. Koszt odesłania zwracanego produktu ponosi kupujący.

  1. Zwrot środków

Zwrot środków nastąpi niezwłocznie, nie później niż w ciągu 14 dni od daty odstąpienia od umowy.

Zwrot kosztów transakcji realizowany jest przelewem bankowym. W przypadku metody płatności : Przelewy24 - na numer konta z którego dokonano płatności za zamówienie. W przypadku płatności przy odbiorze na numer konta wskazany w formularzu.

 

WYMIANA PRODUKTU

  1. Zwróć produkt

W sklepie dobrekrzeslo.pl wymiana towaru polega na zwrocie (odstąpienie od umowy) wybranych produktów, następnie złożeniu i opłaceniu nowego niezależnego zamówienia.

Postępuj z wyżej opisaną procedurą zwrotu towaru.

  1. Złóż nowe zamówienie

Nowe zamówienie możesz złożyć niezależnie, nawet w tym samym dniu w którym dokonałaś/eś zwrotu produktu. W zamówieniu możesz wybrać dowolny inny model, rozmiar i kolor krzesła.

 

REKLAMACJE

  1. Spakuj produkt i uzupełnij formularz

W celu przyspieszenia rozpatrzenia reklamacji sugerujemy wypełnić formularz reklamacyjny, który możesz pobrać tutaj.  Następnie dołącz go wraz z dokumentem zakupu do pudełka ze reklamowanym krzesłem. Sprawdź dokładnie czy podałaś/eś poprawnie wszystkie dane.

Prosimy o staranne zabezpieczenie i zapakowanie przesyłki.

  1. Wyślij produkty

W przypadku reklamacji konieczne będzie odesłanie do nas wadliwego towaru. W tym celu możesz skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta:

Możesz również samodzielnie nadać przesyłkę na adres:

Entelo Sp. z o.o.
Przemysłowa 24
09-400 Płock

  1. Zwrot środków

Jeśli Twoja reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie to zwrot środków nastąpi niezwłocznie, nie później niż 14 dni od daty zgłoszenia reklamacji.

Zwrot kosztów transakcji realizowany jest przelewem bankowym. W przypadku metody płatności : Przelewy24 - na numer konta z którego dokonano płatności za zamówienie. W przypadku płatności przy odbiorze na numer konta wskazany w formularzu.

Otrzymasz od nas powiadomienie email.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium